Při oslavě 75 let od založení společnosti detailně popisuje výkonný ředitel Simone Pérèle, Mathieu Grodner, dlouhotrvající vztah značky s touto významnou akcí. Mezinárodní veletrh spodního prádla se stal milníkem úspěchu Simone Pérèle a klíčovou událostí, která stále posouvá proslulou francouzskou značku vpřed.
U vchodu do stánku Simone Pérèle hosty vítá řada figurín. Nabízejí retrospektivu emblematických stylů každé dekády od založení značky v roce 1948. Tento přístup nejen odkazuje na historii dámského spodního prádla, ale i na rozvoj významného módního domu, který se po 75 letech stále vyvíjí stejně jako ženy a jejich touhy.
Rodinná firma s dlouholetými zkušenostmi působící v 60 zemích světa se zavázala udržovat blízký vztah nejen se svými klienty, ale také s partnery. Simone Pérèle úzce spolupracuje se všemi svými trhy s ohledem na faktory, které ovlivňují potřeby žen, jako je věk, morfologie, osobnost a kultura. Pro Mathieu Grodnera, ředitele a vnuka zakladatelky značky Simone Pérèle, zůstává Mezinárodní veletrh spodního prádla ideálním místem k rozvíjení a utužování těchto vztahů a zároveň místo,kde je vnímán puls odvětví dýchajícího v tempu ženských aspirací.
Přinášíme Vám rozhovor s ředitelem módního domu Simone Pérèle z letošního veletrhu v Paříži (leden 2023).
Jak se stavíte k tomuto ročníku Salon International de la Lingerie?
Máme v úmyslu překonat loňský úspěch, který již naznačil návrat do časů před Covidem. Letos si klademe ještě vyšší cíle. Zvětšili jsme stánek o 50 %, abychom oslavili naše 75. výročí, ale zároveň ukázali svým partnerům, že jsou pro nás důležití a že máme co nabídnout. Tato událost rovněž představuje příležitost setkat se s našimi potenciálními zákazníky a uvést do praxe naše plány.
Řekněte nám více o svém vztahu k veletrhu.
Jsme zde přítomni od doby, kdy jsem do společnosti přišel, pravděpodobně od prvního ročníku! Pro nás to byla vždy zcela klíčová událost, která přispěla k tomu, aby se Paříž stala hlavním světovým městem v oblasti spodního prádla a tuto pozici si udržela. Kromě toho je veletrh společenstvím, v němž se všechny mezinárodní značky dokáží sjednotit a který si zvolily jako hlavní propagátorskou akci. Po komplikovaných časech zdravotní krize je ekosystém spodního prádla k této události ještě více připoután.
Na jaké typy produktů tuto sezónu sázíte?
Spouštíme novou stálou kolekci s názvem Intrigue. Něco velmi elegantního a rafinovaného, s francouzskou výšivkou a dostupné ve třech barvách: permanentní černé a dvou sezónních odstínů. Očekáváme od toho hodně, protože stálé kolekce jsou velmi důležité pro zvýšení loajality partnerů i zákazníků.
(* myšlena je sezóna podzim-zima2024)
Jakým způsobem to ovlivňuje vývoj kolekcí?
Jde o to zůstat v souladu se ženami a v širším smyslu se společností, protože spodní prádlo vždy sledovalo hlavní společenské trendy. Zabýváme se vztahem žen k jejich tělu a k různým typům ženskosti, takže se musíme umět přizpůsobit každému a podporovat ženy ve všech fázích jejich života – bez ohledu na náladu. Myšlenka je tedy mít jak _sofistikované spodní prádlo_ s luxusními látkami a materiály, které budou chtít ukázat, tak jednodušší _každodenní prádlo_, které pod oblečením neuvidíte ani neucítíte.
Je to o to důležitější, protože spodní prádlo je v módním odvětví stále viditelnější.
Ano, hranice mezi spodním prádlem a konfekcí více neznatelná než kdy jindy. Směřujeme ke spodnímu prádlu, které chcete ukázat a přijmout jako oděv. Bereme to v úvahu tím, že zůstáváme co nejblíže módě. Rostoucí obliba stahovacího prádla ukazuje, že spodní prádlo už není jen o zvýraznění prsou či zadečku, ale těla jako celku. V nadcházejících sezónách tuto nabídku rozšíříme se stejným důrazem na detail a prvotřídní noblesní látky.
Jak se vám daří skloubit technickou stránku spodního prádla s jemnými a delikátními detaily vašich produktů?
Francouzské spodní prádlo je základem tohoto know-how, ale jen málo značek skutečně dokáže nabídnout takovou kombinaci. Tuto sezónu máme produkty, které jsou velmi bohaté a intenzivní, někdy trochu retro, pokud jde o výšivky, ale nabízíme zároveň lehkou, elastickou krajku s velkým pohodlím a modely bez kostic. Naše schopnost pokrýt tak široké spektrum v rámci různých řad je důvodem našeho mezinárodního úspěchu.
Jaké jsou vaše nové výzvy do budoucnosti?
Jedním z nich je pracovat na digitalizaci a přimět různé prodejní sítě ke komunikaci. V roce 2024 budeme pracovat na využití různých prodejních kanálů, aby si klientka, která nenajde svou velikost na prodejně, mohla objednat z našeho webu v rámci prodejny a nechat si ji doručit. Chystáme se také vyvinout nové kategorie produktů, jako je noční prádlo, domácí oblečení, sportovní oblečení a plážové oblečení. Hranice mezi těmito kategoriemi a konfekcí je ještě tenčí než u spodního prádla, jehož složitost spočívá v tom, že není nebo je sotva viditelná. Z tohoto nového přístupu se hodně učíme.
Informace obsažené v tomto článku jsme čerpali z oficiálních stránek Mezinárodního veletrhu spodního prádla.