Jistě jste už slyšeli o této francouzské značce spodního prádla. A pokud ne, dnes vám o ní řekneme pár zajímavých informací, neboť tato rodinná firma, která několik desítek let patří na trhu se spodním prádlem mezi hlavní lídry a inovátory, před pár lety oslavila 70. výročí od založení.
Společnost Simone Pérèle byla založena 7. dubna 1948 mladou, talentovanou a nadšenou korzetierkou z Paříze Simone Pérèle. Myšlenkou madame Pérèle bylo osvobodit ženské tělo z korzetů, aniž by se jakkoli slevilo z perfektní kvality, pohodlí a estetického projevu. Snažila se prádlo navrhovat a vyrábět tak, aby dokonale plnilo svou funkci a zdobilo ženskou siluetu. Věřila, že když ženy změní takto důležitý kousek jako je podprsenka ve svém šatníku, pomůže jim probudit své pravé já. S oblibou říkala: “Sebejistota je krása, která nikdy nevybledne”.
S manželem Wolfem Grodnerem tvořili legendární pár a své znalosti a know how dokázali dokonale předat svým dětem Catherine a Phillipe, kteří vedli podnik více než 30 let a dokázali firmu přivést na výsluní v mezinárodním měřítku. Dnes vedou společnost vnoučata madame Pérèle.
Simone Pérèle v čase
V roce 1950 vytvořili kultovní sadu spodního prádla
s názvem SOLEIL (slunce), šlo o první podprsenku z nylonové krajky se
sponami, díky které měly ženy dokonale špičaté poprsí. Inspirací
v této kolekci byla Bridget Bardot a z této kolekce se stal kult.
V roce 1960 přišla na trh řada SOLE MIO s lycrou,
která byla tehdy na trhu použita poprvé a byla velkou inovací.
Přizpůsobila se každému pohybu a zaručovala tak nositelkám vysoký
komfort.
V roce 1970 byla uvedena kolekce PETALE (okvětní
lístek), která byla charakteristická svojí diskrétností, průsvitným
materiálem a byla bez kostic. Splňovala tehdejší touhu po svobodě a
návratu k přirozenosti.
Další léta společnost přicházela s novinkami (např. přidání Aloe
Vera do vláken), které se staly mezi ženami velice oblíbené, ale
v roce 2006 přišel velký zlom a světlo světa spatřila
kolekce ANDORA. Šlo o první podprsenku z inovativního materiálu zvaného
3D Spacer (jde o speciální technologii 3D pleteného materiálu, díky
kterému má podprsenka vlastnosti vyztužené podprsenky, ale pokožka může
dýchat), která se dodnes těší velké oblíbenosti.
V roce 2018 k 70. letému výročí vytvořili
speciální kolekci pro sezónu podzim/zima 2018 s názvem 1948, která
kombinovala italský satén a francouzskou výšivku. Hlavním motivem výšivky
byly vlaštovky, které dle designérů letěly vstříc budoucnosti,
zobrazovaly vizionářský přístup značky, která ale zároveň brala to
nejlepší ze své historie, kde čerpala inspiraci.
Každou sezónu nám tato společnost připravuje nové kolekce, které jsou mezi ženami velice oblíbené pro svoji eleganci a ženskost. Jako zajímavost na závěr je nutno uvést, že v roce 2017 získala tato značka prestižní ocenění designér roku – 2017 Designer of the Year award for international lingerie brands, které se každoročně uděluje na veletrhu spodního prádla v Paříži.
