David Beckham jednou řekl, že dny, kdy předváděl spodní prádlo, už skončily. Jenže to netušil s čím za ním přijde značka BOSS. Dnes je k vidění po celém světe v boxerkách z nové kolekce BOSS ONE Bodywear a je to vskutku velkolepá podívaná. A to nejen pro ženy. Už jste tuto nejvíc „sexy kampaň“ roku viděli?

Pro svůj módní restart si značka BOSS nemohla vybrat lépe. David Beckham není jen model nebo fotbalista, ale ikona, která inspiruje miliony lidí po celém světě. Má styl, úroveň a řekněme si to narovinu… tělo, které by mu v bezmála 50ti letech mohl závidět kdejaký mladík.

Velký návrat módní ikony

Proč se David Beckham po desetileté pauze v oděvním průmyslu vrátil k modelingu? Přesvědčila ho vize generálního ředitele značky BOSS Daniela Griedera a kreativita Davidových přátel a renomovaných módních fotografů Merta Alase a Marcuse Piggotta. Pokud za vámi někdo s něčím takovým přijde, nelze odmítnout.

Výsledkem je strhující kampaň, která dobývá celý svět. Moderní pojetí reklamy oslovuje nejen Beckhamovi vrstevníky, ale hlavně generaci Z. Je jedno zda jste muž nebo žena. Z Davida zkrátka nespustíte oči.

Sebevědomí a styl

BOSS ONE Bodywear není jen spodní prádlo, ale něco zcela výjimečného. Je to prohlášení o tom co znamená styl a sebevědomí. A ani jedno Davidovi rozhodně nechybí. BOSS a Beckham ukazují, že styl není v okázalosti, ale v detailech. V kvalitním materiálu, perfektně padnoucím střihu a dokonalém designu, který funguje za každé situace, vždy a všude. Jedná se o zcela nový standard v oblasti pánského stylu.

Uvedení ve velkém stylu

Kampaň byla představena Davidem Beckhamem 30. ledna 2025 v unikátním londýnském podzením výstavním prostoru Lightroom, kde si pozvaní užili 360° vizuální projekci, hudební vystoupení, světelnou show, ale i koktejly vytvořené speciálně pro tuto událost. Vše probíhalo ve velkolepém stylu 30. let.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený BOSS (@boss)

Kdo ji neviděl, jako by nežil

Kampaň je postavená na hravosti a Davidově sebevědomí. Vše se odehrává v jednom z manhattanských apartmánů (což má evokovat atmosféru reklam proslulých značek jako je Dior Homme nebo Vicoria´s secret) kde Davida sledují v jeho soukromí nejen ženy, ale i muži z generace Z. Do děje vás dokonale vtáhnou pulzující tóny písně „In the Air Tonight“.

V jedné ze scén David odkládá ikonické boxerky, což naznačuje, že značka klade důraz nejen na to, že se muž má cítit skvěle nejen ve spodním prádle, ale i bez něj. Podle tvůrců kampaně to vyzdvihuje poselství sebejistoty a přijetí vlastního těla.

Třešnička na dortu

Této kampani nemáte šanci uniknout. Davida v boxerkách potkáte nejen na billboardech, ale i v kině či streamových kanálech. Kam se podíváte, tam David bude. A to není vše. Jako třešničku na dortu značka představuje „prodejní automaty“, které prodávají interaktivím způsobem klíčové produkty kolekce. Takže už si v automatu koupíte nejen kafe, ale i spodní prádlo :). Ten ovšem hledat nemusíte, boxerky BOSS ONE zakoupíte i u nás v e-shopu.