Redakce Le Chaton, 10. 4. 2025

Přemýšlely jste někdy, proč PrimaDonna nabízí až 93 různých velikostí jedné podprsenky? Aby se každá žena cítila viděná, slyšená a pochopená – aby věděla, že je dokonalá taková, jaká je. Žádné plané sliby – jen skutečné závazky a opravdový dopad na kvalitu vašeho života. Od prvního dne je naším posláním vytvářet spodní prádlo, díky kterému se ženy cítí opravdu dobře. Žádné kompromisy, jen spousta možností!

4 000 žen. 7 zemí.

Jedna jednoduchá, ale výmluvná otázka: Miluješ své tělo?

A tady jsou výsledky: PrimaDonna mění hru.
- Průměrné hodnocení ženského vztahu ke svému tělu je 6,1 z 10.
- Každá druhá žena cítí tlak přizpůsobit se ideálům krásy.
- 70 % žen tvrdí, že se jim jejich tělo líbí víc od doby, co nosí prádlo PrimaDonna.
- 84 % se v prádle PrimaDonna cítí psychicky silnější a sebevědomější.
- 93 % se v prádle PrimaDonna cítí fyzicky lépe.

O kampani „Miluješ své tělo?“

PrimaDonna nestojí jen na slibech – ale na činech. Skutečné sliby, skutečný dopad. Abychom změřili, jaký vliv máme, spustili jsme v rámci naší komunity průzkum zaměřený na otázku: „Miluješ své tělo?“ Do jaké míry ženy milují své tělo – a ovlivňuje (PrimaDonna) prádlo jejich fyzické pohodlí a duševní pohodu? Téměř 4 000 žen ze sedmi zemí se zapojilo. Výsledky ukázaly, že mnohé ženy mají se svým tělem komplikovaný vztah. Průměrná známka lásky k tělu: 6,1 z 10 – sotva dostatečná. Zhruba každá čtvrtá žena říká, že se její vnímání těla v průběhu let zlepšilo, ale 42 % se cítí méně spokojeně než dřív. Může za to i tlak společnosti – polovina žen cítí nutnost se přizpůsobit ideálům krásy, především ze svého okolí (63 %), médií (52 %) a sociálních sítí (34 %). Průzkum proběhl prostřednictvím databáze PrimaDonna a byl sdílen také přes jejich Instagram Stories. Zúčastnilo se ho 3 986 respondentek z Belgie, Nizozemska, Francie, Velké Británie, USA, Německa a Španělska. Téměř všechny (98 %) nosí košíčky velikosti C a větší a 86 % nosí prádlo PrimaDonna většinu času nebo denně.

Naše Mise = Naše Motivace, s velkým M

Poslání značky PrimaDonna je dnes aktuálnější než kdy dřív a komunita nám potvrzuje, že skutečně děláme rozdíl. Ne jen tak ledajaký – ten nejkrásnější, jaký může značka udělat: nošení spodního prádla PrimaDonna může zlepšit vnímání vlastního těla a zvýšit sebevědomí. To je to, co nás motivuje a žene dál. Vaše tělo nikdy není problém – možná je to jen špatná podprsenka. „Obléknout si krásnou podprsenku, která perfektně padne, ti zvedne sebevědomí,“ vysvětluje Carole Lambert, šéfka designu v PrimaDonna. „Chceme, aby každá žena zažila ten pocit lásky ke svému tělu.“ Proto PrimaDonna usiluje o prádlo, které sedí jako druhá kůže a vypadá přesně tak, jak si přejete. „Jdeme si za tím bez kompromisů, nabízíme 93 inkluzivních velikostí a neustále sledujeme nové trendy i technologické inovace, které vylepšují fitting, oporu i celkový pocit. Protože věříme, že každá žena si zaslouží být zastoupena a mít široký výběr ve své velikosti.“

93 velikostí. Žádné kompromisy. Jen sebevědomí. „Proč nabízíme 93 velikostí podprsenek? Protože to může pro ženu znamenat vše,“ říká Carole Lambert. „Ano, někdy to znamená, že vyrobíme jen 10 kusů v určité velikosti. Jiná značka by řekla, že to nestojí za to. My ale víme, že těchto 10 podprsenek znamená 10 spokojených žen, které mají konečně prádlo, které jim perfektně sedí.“

Skutečné sliby, skutečný dopad.

Stejně jako fanynky v dotazníku potvrdily efekt PrimaDonna, i v nejnovější kampani vystupují skutečné milovnice značky. Heleen Deleu, manažerka komunikace v PrimaDonna: „Nemusíte věřit našim slibům – osobní a upřímná svědectví našich fanynek mluví samy za sebe. Netvrdíme, že s naším prádlem změníme svět – každá žena má k vlastnímu tělu jiný vztah. Ale věříme, že každá žena si zaslouží dávku sebelásky.“ V nejnovějším kampani sdílejí tři fanynky PrimaDonna své příběhy a pózují pro silné portréty. Jejich cílem je inspirovat další ženy, aby se na své tělo dívaly s laskavostí – a připomenout jim, že prádlo by nikdy nemělo způsobit, že se budete cítit špatně. Problém není ve vás – možná je to vaše podprsenka.

Článek byl přeložen z blogu dostupného na https://pressroom.primadonna.eu/